Vi søger dig SOM Trives i det digitale bogholderi - og ønskER ekstraordinær FLEKSIBILITET

Kunne du tænkte dig at :

  • arbejde fast hjemmefra?
  • planlægge din egen arbejdsdag?
  • gøre en positiv forskel for dine kunder?
  • Så skynd dig at ansøg - vi mangler dig

Opdateret 16/10 2024

Du kommer til at have ansvar og kontakt med flere forskellige rare kunder fra mange spændende brancher. Du kommer ikke til at stå stille fordi ønskerne er så forskellige fra kunde til kunde. Trives du med nye spændende opgaver kommer du til at nyde den her rejse.

Hovedopgaverne:

  • Momsafstemning og klargøring til årsregnskab
  • Lønadministration
  • Servicerer dine kunder som ekstern økonomifunktion 
  • Oprette rapporter efter behov
  • Kreditor & debitorafstemning
  • Betale regninger, alm. bogføring, bankafstemning

Erfaring:  Du skal kunne klargøre årsregnskab til revisor. En del af ovenstående foregår ofte delvist automatisk. Derfor er det vigtigt at du er hjemmevant i digitalt bogholderi. Efter en kort oplæring i processor skal du selvstændigt kunne udføre opgaverne - vi hjælper dog altid hinanden på telefonen eller online. Vi forventer du har minimum 3-5 års erfaring i ovenstående og gerne mere.

Regnskabsprogrammer: Uniconta, Business Central eller E-conomic skal du være rutineret bruger af.

Fordel: Erfaring fra bureau. Du kommer til at arbejde 100 % digitalt, så det er en fordel at du er vant til arbejde digitalt både ift. kunder og dokumentation.

Hvorhenne: Lige hvor du har lyst. Hjemme, på café, i sommerhuset. En gang imellem vil der være brug for at komme ind på kontoret til møder eller ved kundeoverdragelse - men derudover bestemmer du helt selv.

Hvornår du udfører arbejdet, er op til dig, så længe at kundens forventninger bliver mødt.

Løn tildeles efter kvalifikationer og erfaring - dog minimum 190 kr. pr. time + pension og snart sundhedsordning

Arbejdstiden kan være alt fra 20 til 37 timer afhængig af hvad du ønsker

Starttidspunkt: hurtigst muligt - men vi venter gerne på den rigtige kandidat

Send din Ansøgning nu

Lyder stillingen som noget for dig, så send dit CV og ansøgning til martin@lbo.dk og fremhæv gerne dine digitale kvalifikationer

Har du spørgsmål kan Martin kontaktes på 93 90 80 22 eller ovenstående mail.

Alle ansøgning behandles med 100%  diskretion

Vi skrives/snakkes ved:).

Om Langeskov Bogholderi: Langeskov Bogholderi har 6 søde og skarpe bogholdere pt. som alle arbejder hjemmefra. Vi fokuserer på at skabe en arbejdsplads som er meget fleksibel og et rart sted at arbejde for alle uanset udfordringer og behov. På den anden side sætter vi høje krav til at deadlines overholdes og at arbejdet udføres efter bedste evne (ligesom vores kunder). Se mere her: https://www.langeskovbogholderi.dk/om-os/

>